مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-19ورزشي

جانباز نیروی دریایی سپاه  رکورد زد


جانباز وابسته به نیروی دریایی سپاه توانست با 700 کیلومتر پاروزنی در دریای خزر، رکوردزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عمران پورعسکر پرست مربی بین المللی رشته قایقرانی و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با هدف بزرگداشت حماسه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر توانست در مدت  20 روز  مسافت  700 کیلومتری سواحل دریای خزر را از بندرترکمن استان گلستان تا بندر آستارا در استان گیلان  را پارو بزند.

وی در پایان این اقدام فرهنگی ورزشی اظهارکرد: بر اساس برنامه و با مساعدت فرمانداری و  دستگاه متولی در ورزش و جوانان هیات قایقرانی استان گلستان با هدف گرامیداشت راه شهیدان و بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر این برنامه را شروع کردم و بحمد الله مطابق پیش بینی های انجام شده توانستم این مسافت را در مدت معین شده پارو بزنم.

  وی افزود: امروز برای ما بازنشستگان، ورزش واجب است و این اقدام نشان داد می توان در این سن نیز ورزش حرفه ای را دنبال کرد و امروز ورزش کردن نه بازوی ورزیده و نه سینه ستبر، بلکه اراده می خواهد.

  وی، فاصله بخش شرقی خزر در بندر ترکمن تا بخش غربی آن در آستارا  را حدود 670 تا 700 کیلومتر مسافت عنوان کرد و اظهار  داشت: در این  مدت 20 روزه  همه دستگاهها در شهر های استان های گلستان، مازندران و گیلان به بهترین صورت ممکن از بنده پذیرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز نیروی دریایی سپاه  رکورد زد

جانباز نیروی دریایی سپاه  رکورد زد